Mam chrapkę na farbkę!



 Hej, chciałabym się z Wami podzielić moją manią, która mnie ostatnio opętała, mowa tutaj o malowaniu farbami. Nigdy nie umiałam się polubić z ów metodą tworzenia, a ostatnio coś się stało. Szyba niepewności pękła i teraz moja ręka za pomocą pędzla porusza się po powierzchni kartki jak szalona. Nie zastanawiam się nad ruchami. Po prostu maluję i powiem Wam jedno - niesamowicie relaksujące! Oto co ostatnio mi wyszło z tego "opętania".
Enjoy! :)


Love yourself






Poza tematem farb - mazaki to jest coś, co kocham najbardziej...




 Jak Wam się podoba? 

Co u Was? Co ostatnio czytaliście? 
Co czytacie? Ja skończyłam "Niebezpieczne kłamstwa" i zabieram się za czytanie "Niebezpieczny dar"... Haha :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ŚLAD jak buty na śniegu.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.