Liebster Blog Award


Otrzymałam nominację do Liebster Blog Award od wspaniałej Batgirl.
Dziękuję ♥



Oto moje odpowiedzi na Twoje pytania.

1. Jak bardzo główna bohaterka twojego opowiadanie podobna jest do Ciebie?
Oj, bardzo. Bardzo. Wydaję mi się, że każda z moich bohaterek ma coś z mojego charakteru. Niektóre więcej - niektóre mniej. Czasami tworzę w taki sposób postać, żeby uzbroić ją w cechy, których mi brak. :) 
2. Masz zwierzaka w domu?
Tak! ♥ Mam chomika. 27-go października miał miesiąc. Nazwałam go Mr. Jingles/Dzwoneczek.
3. Jaki jest Twój ulubiony film? 
Hmmm jestem maniakiem dobrych filmów, więc trudno mi wybrać. Ale myślę, że Wichrowe wzgórza mogłabym oglądać bez przerwy, bez końca...
4. Kto był twoim bohaterem w dzieciństwie?
Nie miałam. :( Czy to znaczy, że miałam smutne dzieciństwo? Chyba lubiłam sobie wymyślać, wyimaginować jakiegoś bohatera, żeby był tylko MÓJ. Hm, zostało mi do do dziś...
5. Jakie święto najbardziej lubisz?
Hm, mam dylemat. Dobra - Boże Narodzenie, ale takie prawdziwe. Ze wszystkimi, którzy są bliscy mojemu sercu.  I kilkumetrowym śniegiem za oknem. Bez tego nie lubię tego święta. 
6. Chciałabyś spotkać postać ze swojej ulubionej książki? Dlaczego?
Tak! To by było coś - spotkać faceta idealnego :D (nie, nie chodzi mi o Greya). 
7. Ile masz lat?
Oj, dużo... żart :D Albo i nie. Skończyłam 19. Czy to dużo? :P
8. Czy Twój blog rozwinął Twoje umiejętności pisarskie?
W jakimś stopniu na pewno. Mam nadzieję, że na tym poziomie pisarstwa się nie zatrzymam. Ważne jest dla mnie, żeby w tej kwestii ciągle wspinać się wyżej i wyżej i zdobywać kolejne szczyty, mimo obdartych łokci i knykci.
9. Co sądzisz o moim blogu?
Jest świetny. Lubię go czytać, ponieważ mam słabość do twardych babek, którym nikt nie podskoczy. :) Całkiem poważnie, podoba mi się Twój sposób pisania - lekki i zabawny. Wydajesz się być miłą dziewczyną-autorką, a ja takie chętnie czytelniczo poznaję.
10. Twoja ulubiona pora roku?
Wszystkie. Nie potrafię wybrać. Zimą wspominam, jesienią tęsknię, latem zażywam wolności, wiosną odżywam.
11. Czy planujesz wydać w przyszłości książkę?
To moje... ciiii największe marzenie :3. Oczywiście, jakieś tam plany są. Nawet już wybrałam sobie wydawnictwo, do którego w pierwszej kolejności. napiszę z propozycją wydawniczą, ale to tylko plany. Bo jak wiadomo - człowiek kryśli, Pan Bóg myśli. Ostatnio nie mam kompletnie czasu, żeby pisać, a śmiem twierdzić, że będzie jeszcze gorzej ( z czasem). Trudno. Robota - trzeba zarobić na chleb... i Internet. :D


Nie nominuję nikogo, wybaczcie mi tą decyzję. Nie wynika ona z powodu mojego wysokiego mniemania o sobie, a z czystej niepewności i szczerości - nie wiem kto uznaję tą nominację, a kto nie. Ja tam zawsze lubiłam odpowiadać na LBA. :)


Bunko :)))))))




 *********

Daty ostatnich postów na blogach:
Jedno-party by Bunko 20.10.16
Gold, terrorists and one woman 2.06.16
Jesteś lodem pod moją łyżwą 16.03.15
Kochają tylko dobrze trafieni? 4.04.15

2 komentarze:

  1. Hej ;)
    Ciekawych rzeczy się dowiedziałam o Tobie :3. Liczę kiedyś zobaczyć Twoją książkę na półkach w księgarni. Pozdrów Dzwoneczka :3

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ŚLAD jak buty na śniegu.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.